Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
Aby zachować termin, wystarczy zgłosić zwrot przed jego upływem.
Aby dokonać zwrotu, należy:
- wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki lub pobrać go pod linkiem: FORMULARZ ZWROTU
- odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz – w miarę możliwości – dowodem zakupu.
- Adres na który powinien być wysłany zwrot:
Kowale,
80-180,
ul.Morelowa 1A.
Odbiorca: Olesia Chikhrak.
Skan wypełnionego formularzu zwrotu można także wysłać mailowo na adres: yourbeautysklep@gmail.com
Zwrot towaru jest płatny po stronie klienta. Oznacza to, że Klient pokrywa koszt odesłania paczki do Sprzedawcy. Sklep nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.
Aby zwrot został przyjęty, produkt musi:
- być w fabrycznym, nienaruszonym opakowaniu,
- posiadać komplet metek i elementów zestawu,
- nie nosić śladów użytkowania,
- być zwrócony w stanie umożliwiającym ponowną sprzedaż.
Ze względów higienicznych oraz wynikających z przepisów dotyczących produktów kosmetycznych nie ma możliwości zwrotu kosmetyków, których opakowanie ochronne zostało naruszone.
W szczególności zwrotowi nie podlegają:
- błyszczyki, pomadki, balsamy do ust oraz inne produkty do ust z uszkodzoną folią ochronną,
- kosmetyki otwarte, użyte lub testowane (np. noszące ślady dotykania aplikatora, palców, pędzelka itp.).
Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Po dostarczeniu paczki:
- produkt zostaje poddany kontroli
- weryfikujemy kompletność zestawu oraz stan opakowania,
- w przypadku pozytywnej weryfikacji środki zostaną zwrócone w ciągu 1–2 dni roboczych tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu (chyba że uzgodniono inaczej).
Wszystkie gratisy i dodatki otrzymane w ramach danego zamówienia powinny zostać odesłane wraz z produktem. Brak gratisu może skutkować pomniejszeniem kwoty zwrotu.
Dołączenie paragonu lub innego dowodu zakupu nie jest obowiązkowe, ale znacznie ułatwia i przyspiesza rozpatrzenie zwrotu oraz weryfikacji transakcji.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami higieny informujemy, że zwrot bielizny jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy spełnia ona następujące warunki:
- produkt znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
- foliowe zabezpieczenie nie zostało otwarte, uszkodzone, rozerwane ani naruszone w jakikolwiek sposób,
- produkt nie nosi jakichkolwiek śladów użytkowania.
Dlaczego takie zasady obowiązują?
Bielizna należy do kategorii produktów higienicznych, które – zgodnie z prawem – mogą być zwrócone wyłącznie wtedy, gdy ich opakowanie ochronne nie zostało naruszone. Po otwarciu produktu higienicznego Sprzedawca nie ma możliwości jego ponownej sprzedaży z uwagi na ochronę zdrowia i bezpieczeństwo innych klientów.
Podstawa prawna
Zasady te wynikają z Ustawy o prawach konsumenta – art. 38 pkt 5, zgodnie z którym prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Zwrot środków realizujemy w ciągu 1–2 dni od pozytywnej weryfikacji produktu
2.1. Wysyłka zamówień odbywa się codziennie w dni robocze z poniedziałku do piątku, szczególnie:
- InPost do godziny 14:00 tego samego dnia
- DPD do godziny 11:00 tego samego dnia
2.2. Na życzenie Klienta, o ile jest to możliwe, towar może zostać wysłany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
3.1. W przypadku braku któregoś z produktów znajdujących się w zamówieniu, Klient zostanie poinformowany tym w ciągu 24 godzin (w dni robocze).
3.2. W takiej sytuacji (która zdarza się bardzo rzadko) zamówienie zostaje anulowane, a wpłacone środki zwracane są niezwłocznie.
Masz pytania dotyczące zakupu lub produktów?
Zapraszamy do kontaktu — odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 2 godzin w dni robocze.
Telefon : 729 205 083
Mail : yourbeautysklep@gmail.com
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (w szczególności art. 43a–43g).
Konsument może złożyć reklamację, jeżeli:
- zakupiony produkt jest niezgodny z umową,
- posiada wady fabryczne,
- został uszkodzony w trakcie transportu (po zgłoszeniu niezwłocznie po otrzymaniu paczki).
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsument może żądać:
- naprawy albo
- wymiany towaru na nowy, a Sprzedawca jest zobowiązany doprowadzić produkt do zgodności z umową w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe albo wymagają nadmiernych kosztów, Konsument może żądać:
- obniżenia ceny albo
- odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy), przy czym odstąpienie od umowy możliwe jest wtedy, gdy wada jest istotna.
Reklamację można złożyć:
- mailowo : yourbeautysklep@gmail.com
- pisemnie na adres siedziby : Kowale,ul.Morelowa 1A,80-180.
Prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska,
- numeru zamówienia,
- opisu wady,
- daty zauważenia niezgodności,
- oczekiwanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Dodanie zdjęć ułatwi przyspieszenie procesu.
Produkt należy odesłać w sposób umożliwiający bezpieczne dostarczenie go do Sprzedawcy.
Dołączenie dowodu zakupu (np. paragonu) jest mile widziane i usprawni proces rozpatrywania reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania.
Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że reklamacja została uznana.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z odesłaniem i ponownym nadaniem towaru do Klienta.